aaah julklappspanik

2007-12-10 @ 12:19:54
Vad ska man köpa till farsan? Han är så sjukt svår att hitta på någonting att köpa åt. Det enda han önskar sig - och får i julklapp, år ut och år in, julafton efter julafton är en ljusblå skjorta och en slips. Jag menar hans garderob ser ut som Kalle Ankas bortset ifrån att det istället för 52 identiska sjömanskostymer ligger 52 identiska ljusblå skjortor.

Han har dock moderniserat sig en aning då han för två år sedan chokade oss alla med att köpa en skjorta med ljusblå rutor istället för helt ljusblå. Denna nya spännande trend fick han snabbt smak för så ca 10 av det 52 skjortorna är ljusblårutiga ska väll erkännas. Förra månaden chokerade han oss stort igen då han på nytt kom hem med en ljusblå skjorta med (hör och häpna) mörkblå ränder.... Om man åtminstone kunde få variera dem en aning men någonting säger mig att han inte är redo att ta steget till en låt säga, röd skjorta på bra länge.
Slipsarna är han också väldigt kräsen över, de kan visserligen variera i färg men det är bara den exlusiva sorten som gäller. En slips från H&M eller Dressman skulle på sin höjd användas till att damtorka de andra exlusivare slipsarna med.

Och bortsett från skjortor och slipsar (han har så många att han skulle kunna knyta en lina som räckte tvärs över sverige, jag tvivlar på att garderoben rymmer fler ens) finns det inget annat kul att ge honom. Får han någon inredningsdetalj ställer han den bara bredvid sängen där den får stå och samla dam i ett halvår innan mamma flyttar på den eller slänger den, trisslotter och parfym känns opersonligt. Så vad fan ska jag ge honom???  Någon som har förslag?? Jag är idel i öra! Annars får jag se fram emot "adrenalinkicken och spänningen" av att se honom för 18 året i rad veckla upp en slips och en ljusblå skjorta. Hjälp mig, vad ska jag köpa???


Postat av: Andreas

Prova att ge han presentkort kanske?:)

2007-12-10 @ 13:16:02
URL: http://www.haroligt.se
Postat av: Annika

En klone a Willy så klart!!
Dildo kopia av orginalet =D

Skämtåsido, kanske slå till med en MÖRKBLÅ skjorta??
eller att du lovar att göre en B U D G E T...

Jag o pappsen ska ju gå på museum, pappa gillar armemuseet o jag sträcker mig dit, det ingår ju kaffe!!

2007-12-10 @ 17:08:13
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-