Ny vecka imorgon

2007-11-11 @ 19:02:22
Idag känns allt mycket bättre fast det är söndag och den vanliga söndagsångesten naturligtvis infunnit sig :P Den blir inte bättre av att jag inte gjort ett skit av de skolarbete jag borde ha gjort :P Men helgen har varit helt underbar i alla fall :)

Jag har dessverre blivit ricktigt adicted av nässpray och kaffe. Kaffet förökte jag skära ner på under lovet, jag drack inget alls på två dagar men så fort det blev måndagsmorgon var allt fördjäves. En kopp innan skolan, två koppar i skolan, en då jag kom hem, en innan middagen, en efter  och på den vägen är det dessverre. Fast idag har jag bara druckigt 2 men en tredje är inplanerad här snart.


Postat av: Annika

Misse då!

2007-11-11 @ 20:14:33
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-