Önskelista fem i topp

2007-11-17 @ 14:55:34
Som alla vet börjar det nu närma sig jul och det är därför hög tid för önskelista. Helst av allt önskar jag väl mig världsfred och att isbjörnarna får leva och sånna saker men like thats gonna happens... Här kommer i alla fall fem i topp på det prylar jag vill ha under min gran i jul.



  Högst upp på önskelistan hamnar ett smycke ifrån fantastiska Frey Wille. Har du inte redan spanat in deras juvliga smyckes kollektion med allt ifrån bilder av Gustaf Klint till vackra mönster inspirerade från världens olika kulturer så gör det.  http://www.frey-wille.com/ <--kolla in.

På andra plats kommer en ny fräch mobiltelefon. Min förra la sig till med extra finesser som att inte ringa då folk ringde (i bästa fall fick jag ett sms med om att jag hade ett missat samtal, i bästa fall) Sen när folk skickade sms till mig kom de fram flera timmar försent, ibland inte alls och då jag ringde någon kunde den lägga på av sig själv mitt i samtalet. Nu har jag iaf brorsans förförra mobil ifrån medeltiden som hålls ihop av en tejp. (Jag skäms när det ringer)

På tredje plats kommer en ny akustisk Gitarr då min gamla helt plötsligt trillade omkull och gick av på mitten. Jag kräver inte precis en 7000kr Ibanez eller nått men en vanlig bra fungerande gitarr med stålsträngar.


På fjärde plats vill jag ha en silkepil från Braun. Det verkar vara ett perfekt sätt till släta ben. Jag vet ju inte hur bra dom funkar så vågar inte kosta på mig en själv ifall det skulle vara helt värdelösa.


 På 5 plats kommer shampo och balsam ifrån Sebastian professionals Laminates Cellophanes, specialanpassat för blont hår och med en ljuvlig doft av lavendel. Jag har provat många shampon men inget slår detta, håret blir frächt, lätt, mjukt och glänsande och det håller sig frächt länge. Hår ska kännas som hår!!! Underbar produkt.


Postat av: Daniel

Du är värld alla julklappar i världen :D Du är en snäll kompis!

2007-11-22 @ 22:29:03
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-