Oturen vs klumpigheten fortsätter

2007-11-08 @ 15:49:00
Jag började dagen med att massakera min andra hela fot (den jag inte tappade borrmaskinen på) genom att smälla in foten i en dörrkarm så en bit av nageln lossnade och blodet forsade... Så nu har jag ont i båda fötterna..surt..

Vi skulle på dockteater med klassen idag men eftersom jag och Kitty hade (fräckheten) att komma 2 minuter försent trotts att vi stressat så vägrade personalen släppa in oss...
Efter det besökte jag killarna på helhet för att hämta mina tavlor. Jag hade lovat dem att baka något som tack för att jag fick dem gratis men det hade jag inte tid med så jag stannade på Ica...Vid närmare eftertanke skall de nog bara vara glada över att jag inte bakade själv :P

   <--- Dessa skönheter av Liselott Watkins ska nu upp på väggen.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-