Otursförföljd eller bara klumpig??? I mitt fall är det nog både och...

2007-11-05 @ 11:21:15

Idag är den näst värsta dagen på året, måndag morgon efter höstlovet :S.. Jag var trött som ett as trotts att jag inte krökade i helgen (Jag hade migrän och drogade mig med treo-comp) så det var inte så mycket val :P

Sthlm var underbart, det kändes inget kul att åka hem jag saknar er alla så mycket :/ Kanske lite extra nu eftersom jag tycker så synd om mig själv. Det har kommit snö, SNÖ SNÖ SNÖ (hur mycket jag än vill kan jag inte längre hävda att det är sen sommar). En dag börjar aldrig bra då man måste krypa in genom bagageluckan för att dörrarna frusit fast, de har en tendens att göra det på morsans bil. Det är väl okej hemma men folk tror ju man är smått rubbad då man klättrar ut genom bagageluckan i plugget. Till råga på allt värker min fot, jag har ett stort jävla köttsår och ett blåmärke på sidan efter att jag tappade en borrmaskin på den igår. Förbannad som jag var på maskinhelvetet slängde jag iväg den med all kraft och orsakade ett litet (nja okej, ett medelstort) hål i bänken i mangelrummet. Mamma lär ju flå mig levande om hon upptäcker det så jag la tvättkorgen ovanför och hoppas på att vid den tiden hon upptäcker hålet får någon annan skulden...

Fy vilken dag :S Ikväll vill jag bara krypa upp i soffan med ett stort paket hägendazz jordgubb och slö titta på någon champions league match...



Postat av: Annika

Du är klumpig

2007-11-05 @ 22:19:40




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-