Sex and the City

2007-11-13 @ 16:13:34

Hade värsta mysdagen igår, var med Em på stan och handlade julklappar och sedan på kvällen satt vi hos henne och käkade hägendazz (jordgubb förstås) och kollade på gamla avsnitt av sex and the city. Jag fick värsta nostalgin. Jag önskar jag hade alla Caries skor och att jag hade Samanthas självförtroende. Fast så bra förebilder är de kanske inte, jag menar hur många tjejer inspirerades inte av att börja röka på grund av serien exempelvis. Jag kände själv igår att jag också ville sitta på balkongen på morgonen och se så där sexig och softisikerad ut med min cigg. Jag som hatar cigaretter. Fast jag är lite som en guldfisk gällande dem. Varje gång jag är dragen så ba "Ja kul att blåsa rök, socialt, bra plan" sedan på kvällen då jag borstar tänderna tänker jag alltid "blä, äckliga rök smak, jag ska aldrig röka igen" och så håller det på, den onda cirkeln rullar vidare. Men det skulle ju knappast skada min självkänsla om jag fick vara lite som Samantha, om än vill jag kanske inte vara lika sexuelt exprimenterande men åtminstone lika självgod.

image14     Ja vad kan man säga, me likeiii :P







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-