Uppsidedown eller hure nu stavas

2007-11-09 @ 14:43:48

Nu äre upp och ner igen, jag hatar att jag inte bara kan stänga av.. Ibland vill man inte att folk ska bry sig utan man vill bara vara ifred men jag skulle lika gärna kunna gå runt med en stor blinkande neonskyllt i pannan där det står ARG, LEDSEN, IRRITERAD, GLAD osv för så tydligt syns det på mig vad jag känner. Ibland räcker det med att jag ska svara i tellefonluren för att folka ska höra hur jag mår även om jag själv tror jag låter helt normalt.

Vet inte om jag känner för att dra ut i kväll men nu har jag ju bjudit hit massa folk så jag har väl inte så mycket val, eller dra ut är väl okej men det är det att jag måste städa som är det jobbiga. Lyckas jag massakera någon ny kroppsdel hamnar jag väl snart i gipsvagga...







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-