Work of art

2007-11-29 @ 15:58:25
Jag säger bara en sak, och det är Didier Drogba! Om man bortser ifrån att jag inte tycker han är snygg så är jag nog förälskad, killen är ju så jävla grym. Här har han varit skadad och allt åsså kliver han bara in och gör iskallt 2-0 på 20 minuter. Drogba är en fotbollsspelare jag verkligen kan sitta och beundra framför Tv:n han har sånn kontroll. Dels är han själv snabb och träffsäker men han är så duktig på att ge andra lägen och skapa chanser också. Fick jag bestämma  vem som skulle ha priset "bästa spelare 07" den 17:e så vet jag vem jag skulle rösta på.

Egentligen håller jag nog inte på något internationellt lag men jag får nog erkänna att jag börjat favorisera Chelsea en aning, främst för att Drogba och Terry tror jag. Jag diggade dessutom (rätt ensam om det jag vet) Mourinho. Visst kunde killen vara en riktig diva i media men han hade sin charm och som tränare var han grym, inget snack om saken. Lagerbeck skulle kanske ringa honom och få lite tips över hur man kan få ett spel att fungera med hjälp av långbollar. Avram har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om än bortsett ifrån att han typ är identisk med Herbert Lom, kolla själva :D

    


Postat av: Daniel

Jag vill ha bilderna sen shape up fridis!

2007-11-29 @ 22:51:34
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-