Aaaaagh Ni tar kol på mig!!!

2007-10-04 @ 22:13:55
Fy och blä, jag vet inte vad jag ska kalla det.... Nostalgi är väl knappast rätt ord då det inte är ett så särskillt trevligt minne, snarare deja vu. Jag håller på att få tänder igen. Mina visdomständer har börjat sticka upp genom mitt tandkött på båda sidor och de svider och kliar så jag blir tokig....  Nej, naturligtvis blir det inte bättre av att jag ständigt är där och petar med tungan. Jag skulle behöva ett tuggben :D Ingen som vet var man kan köpa sånna där gummiringar som bebisar brukar gnaga på???

För övrigt "Kalles nya kaviar med banan, det är gott vi lovar" Kaviar är äckligt och banan är äckligt... om ni inte håller med mig om detta så kan ni åtminstone hålla med mig om att det INTE är gott tillsammans. Seriöst? Banankaviar?  Vem uppfinner en sådan sak? Jag kanske ska ta patent på tonfiskspersika....


Postat av: Annika

hahahahahahahaha!!!!!

2007-10-05 @ 10:15:39
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-