Festa ikväll? - Nej jag vill bara chilla :(

2007-10-19 @ 17:04:58
Jag kommer ihåg i nian då det där med festa var rätt nytt och spännande. Man snackade knappt om något annat under veckorna och tog vad man hittade. Idag ser väl kanske situationen annorlunda ut.. när det plötsligt finns flera altenativ att välja på både vad det gäller fester och alkohol känner jag att jag är rätt leds för tillfället. Visst kan det vara härligt att bli full men inte ikväll. Alla ska typ till X3M men jag pallar inte. Dyrt inträde, dyr sprit, dryga fjortisar, folk som "försöker med misslyckas" vara brats samt aldeles för gamla killar som tafsar på mig eller juckar på mig på dansgolvet, av någon jätteskum anledning känner jag att jag klarar mig utan...

Jag blev så avundsjuk på Josse idag, hon skulle hem över helgen och hennes mamma hade köpt en stor påse godis och skulle göra tacos. JAG VILL OXÅ HA GODIS OCH TACOS!!!!!! Min familj har börjat dissa tacos som är världens godaste mat och vägrar äta det. De var så länge sen vi åt det att burken med tacosås i kylskåpet igår var fylld med grönt och vitt luddigt möggel. Och godis, när köpte min mamma en påse godis åt mig senast, då jag var 10??? Kanske beror det på att jag har mens, men jag vill verkligen bara mysa i soffan ikväll tsm med en kompis och omänskliga mängder med fett och socker.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-