Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra i övermorgon-eller helst slippa göra

2007-10-12 @ 15:06:35
Jaha, igår hade jag verkligen bestämt mig. Jag SKULLE räkna matte, inga undanflyckter var godtagbara. 4 kapitel minst innan jag fick lägga ifrån mig boken.... Trotts detta slutade jag nedkrupen i badet med en stor kopp kaffe och senaste Elle. Jag har verkligen ingen viljestyrka till sådant jag inte vill, eller till sådant jag vill men inte orkar :P.. Så fort jag satt upp något på min "ska göras" lista så dröjer det minst ett halvår innan jag får det gjort.. Jag är en impulsiv människa, jag klarar inte av att planera för då får jag aldrig saker gjorda.. Jag måste liksom göra dem bara utan att tänka att jag borde göra dem för då blir de inte gjorda... Som städa mitt rum tex, jag kör nog på allt under filten :) Jag är ju en kreaktiv människa (tänk bara på alla ursäkter jag hittar på för att slippa allt jag tycker är jobbigt) och kreaktivitet går hand i hand med kaous. Man kan inte både vara kreaktiv och ordningsam :P


Postat av: Annie

Sant

2007-10-15 @ 22:42:04
URL: http://fashionrebell.blogg.se
Postat av: Anonym

brukar också köra med den;)

2007-10-16 @ 19:45:32




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-