Framtidsplaner

2007-09-26 @ 17:39:05

Chill med körkort men det har sina nackdelar. Eftersom jag inte kan köra utan musik och är smärre alergisk mot radio pop så blire mina egna skivor. Jag har dock kommit fram till att det kanske inte är så lyckat då jag ständigt tenderar till att gasa på för fullt och lira luftgitarr istället för att hålla i ratten... Vad ska jag lyssna på då? Får väl gräva fram några låtar jag tycker är halvbra :P Så kan jag lyssna på dom men blir inte så medryckt.

Idag spådde jag och Daniel i min kaffesump, jag kommer att möta en enögd främling med lång näsa och imorgon blire sandstorm. Så det så!

Åsså ska jag till Boden (aka end of the world). Mamma tyckte jag skulle ta med mig min broderi form uppgift på tåget :S Så jag ska sitta och brodera på ett tåg som någon annan hemmafru från lappland...Nog för att jag numera bor i norbotten men där går gränsen, jag känner mig mera taggad på en cosmopolitan.
Sen ska jag överleva en hel helg i boden också. Annica, jag vet att du har ett liv men du skulle kunna låtsas att du inte har det och vara hemma fredag eller lördag och prata i telefonen med mig :) Men men, lite kul blir det ju att träffa mormor.



Postat av: Annika

men jag har ju inget liv!!
tro mig, jag är liika mycket hemmafru som du, ny har jag tillomed bakar 2!!!! äppelpajer!
Jisses..

2007-09-26 @ 19:02:38
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-