Hårmodell

2007-09-04 @ 18:54:14
Det var nog en av de skummaste kvällar jag varit med om men det var kul förstås.

Min frisör ringde upp mig och frågade om jag ville vara med och på den vägen blev det. Syftet var att hjälpa frisörer med hur Sebastians evokative serie bäst användes i styling och en duktig hårstylist föreläste. Jag och två andra tjejer fick håren stylade med två olika produkter på olika sidor av håret för olika resultat. 

De ca 30 frisörerna som lyssnade satt som i skolbänkar och så fick vi hårmodeller liksom gå runt och böja ner huvudet så att det kunde känna på våra hår. Det var nog det skummaste jag varit med om. Man kände sig ganska fånig ba "Här ta på mitt hår" Jag har nog aldrig haft fler händer i håret! Men det var roligt att bli stylad av ett proffs plus att jag själv fick mig en gratis lektion i hårstyling.

 <------ Såhär blev mitt hår "efter att alla petat i det ;-)"


Postat av: Battleangel

såg ju helt ok ut :)
iallfall roligt att du har roligt nu ^^

2007-09-04 @ 23:41:50




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-