Och ni tror att NI haft en spännande helg???

2007-09-30 @ 16:40:41
Ja jag tillbringade ju som sagt helgen hos min mormor i Boden. Det var riktigt mysigt faktiskt men jag skulle aldrig vilja bo där. En helg är lagom. På torsdagen så jag på "Du är vad du äter" och fick ett omänskligt sug efter pizza och cooca cola som jag inte käkat på ett halvår minst så det tyckte jag att jag åtminstone kunde unna mig då det inte blev någon öl i helgen :)
Inget ont mot dig Martin, men jag är glad att du var sjuk just i fredags så jag kunde fördriva lite tid med pytte på telefonen.
Lördagen då, ja alla var väl på shape up här i Umeå men jag hade det ganske så mycket mer spännande... Jag och mina temänningar Erik och Emil körde stridsflygplan och spejade men vi blev beskutna av fiendens ubåtar och krashade rakt in i klippväggen (soffan) vingen gick av men vi klarade oss med lindriga skador. Vi bestämde oss för att också bygga ubåtar så vi kunde hämnas på fienden och vi byggde en stor med kikare, färddator och 10 kanoner samt två mindre. Sedan följde vi efter fienden djupt ner i havet ända ner i en undervattensgrotta (köksbordet) men där hade de lagt sig i bakhåll med 100 ubåtar! Men medans Erick blockerade den stora utgången så gensköt jag och emil dom under andra sidan av köksbordet och vi släppte några bomber och vann.

Sen vare Disney dax, lugn och ro tänkte jag men icket. Halvägs igenom timon och pumba var Emil och Erik så busiga att jag trollade bort hans hallonbåtar. Fast jag trollade tillbaka dom sen var kittelkriget i full gång. Den som tror att en sexårng inte är någon match har inte mött min tremänning Erik. Min tre åriga kumpan Emil var dock tyvär lite outsägbar då han ständigt bytte sida och verkade köra krig mot alla.

De vuxna hann jag inte med att umgås med så mycket pga allt krigande men de var kul att se dem igen.


Postat av: Annika

Hahah, låter som min vardag!
Jag hade föressten hoppats på ett tele samtal på lördagen oxå, "charmis" blir ju inte friskare om man säger så...

2007-09-30 @ 20:14:38
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-