Andreas Ekeling - jag kunde inte ha uttryckt mig bättre själv

2008-04-24 @ 19:42:45
Med en knapp halvtimma kvar till avspark A.I.K. - Djurgården gick jag in på svenskafans för att kika på laguppställningarna. Just som jag skulle hämta en öl och bege mig mot TV:n fastnade mina ögon på en text med rubriken "Glenn Hysén - Mannen med de simpla, upprepande och meningslösa klyschorna!" Som jag irriterat mig på den mannen och hans intetsägande kommenterer. Ta bara Arsenal - Liverpool matchen. "Nä, jag tycker inte den här situationen var en straff!" Nej men vad konstigt Glenn, vad kan det bero på?? Inte att du håller på Liverpool iaf...  Nu känner jag mig jätteelak som sitter och kritiserar Glenn, jag skulle kanske inte vara bättre själv i rutan men jag har inte det yrket heller. Jag  var jag ju bara tvungen att läsa texten dock och Andreas Ekeling - jag kunde inte ha utryckt det bättre själv.  Läs själva.

http://www.svenskafans.com/fantv/artikel.asp?id=218476






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-