Det kanske blir EN ninja turtle :D :D :D

2008-04-29 @ 17:10:54
Daniels sköldpaddor har laggt ägg. Och det Kanske, kanske, kanske blir sköldpaddsungar och då ska jag få en om jag lovar att köpa en UV-lampa, mata den och byta vatten varje vecka. Jag är verkligen hur taggad som helst på en liten sköldpadda. Jag ska uppfostra han och träna honom att göra konster och bita främlingar och äta pizza. Han ska ha ett oranget band runt skalet sitt och heta Michelangelo. Nu gäller det bara att övertala mamma vid tanken på en Ninja turtle i min lägenhet. Jag får börja med en iaf innan jag skaffar fyra. Det dryga är dock att dom lever i 25 år, fast kanmske är det mysigt oxå.



Postat av: Julia

moahahaha ;)

2008-04-29 @ 19:51:33
Postat av: Daniel

Det finns en liten bild på miraklet i min blogg

2008-04-29 @ 23:05:23
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-