Hemavan

2008-04-01 @ 18:12:18
Jag är sjuk. Som vanligt klarar inte min kropp av för stora påfrestningar. Hemavan var dock sjukt najs. Jag hade saknat att åka skidor så galet mycket, i början var jag sjukt ringrostig men när jag väl kom igång ville jag typ aldrig sluta så roligt var det.
Jag och Rebecca hade även galet kul om kvällarna, vi blev typ värsta lokalkändisarna där :P Alla kom fram och hälsa och viste vilka vi va. Det var galet ojämn "cpdc" så det gick typ 4 killar på en tjej, värsta köttmarknaden och vi fick hela tiden fly från läskiga typer. Dock hittade jag mannen jag planerar att gifta mig med när jag blir stor, dessverre bor han i norge. Men han är längre än jag, gillar fotboll och bäst av allt - han är kock :D

Roligaste var en kväll då vi kom hem, jag kikade på Rebeccas säng och såg att hon spritt ut alla sina saker där och fick en assosiation av ett skatbo med Rebecca som skata där hon samlade på sig saker. Detta tyckte jag var så fruktansvärlt roligt att jag höll på dö. Frustande av skratt hoppade jag in i badrummet ba "REBECCA ÄR EN SKAAAATAAA"

 <-här ovanför kissfläcken sov Rebecca (den var där då vi kom)

 <- Vi är sofistikerade och pimplar rödvin

 <- Den i mitten var min


Postat av: eirik

Når skal vi gifte oss. kanskje når chelsea vinner champions league. Nå er det fan meg lenge siden:D

2009-06-08 @ 23:25:28




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-