Irritationsmoment

2008-04-02 @ 17:59:42
Inget kul och vara sjuk men nu har jag åtminstone lite fotboll att kolla på ikväll. Igår kväll körde jag min favorit, hägendazz jordgupp till Champions leugue. Dock blev jag mest irriterad. Jag kan som inte bestämma mig för vad som irriterar mig mest för tillfället, Glen Hyséns kommentarer eller alla dessa onödiga filmningar. Om vi börjar med Glen så har han en grymt jobbig röst men det jag retar mig på är att snubben alltid säger konstiga saker och ska motsäga sig själv hela tiden. Typ "Ja det här var ju ingen vidare presstation av honom jämfört med hur han brukar spela" sedan fem minuter senare ba "Och här ser vi varför han gör sig förtjänt lönen, han har verkligen tagit för sig den här matchen." Man blir ju helt förvirrad. Seriöst, bestäm dig!
Sedan har vi filmningarna. Det är väl en sak att filma då man lirar i korpen liksom men men då alla dessa otroligt skickliga fotbollsspelare i värdsklass slänger sig ner i gräset och gråter som femåriga flickor vid minsta lilla snudd då är det bara pinsamt. Dom här spelarna är så jävla grymma, de har talang och kan spela så jag får gåshud åsså ska dom hålla på fjolla sig. Näe skärpning!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-