Man måste leva upp till sig själv

2008-04-06 @ 19:52:58
Seriöst, hur länge kan ett jäkla halsvirus hålla i sig? Jag börjar frukta att jag fått körtelfeber, men då får halsen skylla sig själv för jag har verkligen inte tid att vara sjuk längre. Idag gjorde jag i alla fall ett litet ryck. Fåfängd som jag är fick jag en smärre chock när jag insåg hur jag förfalligt. Mina annars så omsorgsfullt väl manikyrerade naglar såg förskräkliga ut, håret hängde som tilltufsad halm och mina ögonbryn hade inte sett en pincett på en vecka. Snacka om I lands problem men endå. Mitt viktigaste motto är "Bara för att man mår skit finns det verkligen ingen anledning att se ut som skit" Enligt mig bör man alltid se så bra ut man kan så jag tvingade mig själv att dusha, göra hårinpackning, noppa ögonbrynen och fixa naglarna. Sedan kunde jag åtminstone återgå till att vara sjuk med lite värdighet.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-