Min helg i sthlm

2008-04-16 @ 18:02:08
Jag var i sthlm i helgen, det var mestadels najs. Anlände på torsdagen precis så att jag missade matchen vilket inte var så najs men det var ju kul att Gnaget vann! På fredagen drog jag och Mackan in till stan och shoppade. Jag tvinga han att bära allt utom min handväska :P På kvällen var skivan. För första gången i mitt nittonåriga liv fick jag se Marcus i kostym. Det var värt besväret att föreviga på kort även om han körde jeans och sneakers till. Han var sig lik, den enda vid bordet som frivilligt gav sig själv en straffomgång av drickat :P
Jag kände inte så många på skivan men det var kul endå, jag är ju lite av en social kameliont och lyckades mingla runt och snackade med en hel del sköna människor. En tjej hade sånna där as balla gammaldags cigaretthållare som jag lånade. Ser lite sofistikerat ut.


På lördagen skulle vi ut på ett nyöppnat ställe i gamla stan med min gamla klasskompis Emma. Men Marcus leg hade gått sönder så han kom inte in. Han och Mange drog vidare medan jag och Emma stannade. Det var happy Hour så jag tyckte det var lika bra att beställa in 4 öl på en gång. Sedan beställde vi in lite drinkar oxå. Vi hade hur kul som helst.
Söndagen åkte jag hem och jag slocknade kl sju. Nu ere mat.


Postat av: Emma

Vi hade verkligen jättekul :)
Kvällens raggningsreplik måste varit "Nu tycker jag att du ska hålla käften och kyssa mig" haha, visst var den väl så? Undrar om han brukar köra med den :P :)

2008-04-18 @ 18:36:39
Postat av: Frida

Haha ja, det var nog det charmigaste någon någonsin sagt till mig :P
Det hoppas jag inte för hans egen skull. Vi kan ju testa nästa gång vi går ut och se om det nappar :)

2008-04-20 @ 17:50:31
URL: http://Izidor.blogg.se
Postat av: Emma

Jo, jag kan tänka mig det :P
Vilken bra idé, det måste vi testa..haha :)

2008-04-20 @ 17:57:19




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-