Vindarna vänder

2008-04-09 @ 19:39:58
Det är så typiskt. Så fort man blir frisk och börjar ta ikapp allt arbete man missat så ångesten släpper lite så lassar lärarna genast på nya uppgifter så man får ny ångest. Värst är alla konstnärliga studiebesök. Jag valde Bild och Form därför att jag gillar att rita och skapa inte för att jag vill gå och diskutera konsthistoria, konstens mening och uttryck och besöka massa konstskolor och gallerier. Igår hade jag tur i oturen. Vi skulle på galeri, jag och Daniel var sena och P-automaten svalde mina pengar utan att ge mig en biljett. Daniel blev arg och sparkade på den varpå det ramlade ut pengar. Han sparkade igen och fler pengar ramlade ut, sen sparka jag och ännu mer pengar kom. Det var roligt. Vi hade kunnat bli rika i mynt om vi inte haft så bråttom. Jag ska komma ihåg den där automaten nästa gång jag ska ut :P

Just nu är jag på bra humör. Chelsea vann igår och går därmed vidare, och jag tar för givet att Gnaget vinner imorgon. Imorgon åker jag till stockholm men det är allt lite typiskt att mitt plan går så jag inte hinner se matchen live. Och solen, det är säkrast att du skiner på mig i helgen så jag kan göra alla här uppe i snöstormen avundsjuka :P


Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 19:51:35
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: LinnéaK

haha, va rolig du är.. :) Roligt att du gillar det iaf! Tack så mkt..

2008-04-09 @ 20:10:13
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Daniel

Hehe, the magic p-automat!

Vi måste springa till den nästa gång vi är i dimman ;) haha.

HA SÅ KUL I STHLM! umeå will miss U!

2008-04-10 @ 22:59:40
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-