2 veckor

2008-08-19 @ 13:03:14
Det är helt galet, om bara två veckor börjar jag universitetet. Det käns läskigt och skitkul. Igår var jag en student påväg mot friheten, imorgon är jag fångad i en ny värd? Jag är glad att jag har Daniel med mig, vi kommer förvandlas till dom största koffeinmissbrukarna ever i höst har jag en känsla av  :P



               Where will we go now, where will we go now?


Postat av: linn

haha ne verkligen inte! ... :P

2008-08-20 @ 15:07:51
URL: http://linnorlin.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-