Don't you mess with me and my car

2008-08-15 @ 16:27:10

Det finns många dårar därute i trafiken men bråkar ni med mig sker det på egen risk. Jag har minst sagt haft en ganska dramatisk bilsommar.

* För några veckor sedan då jag och två kompisar var på väg hem från stranden kom en idiot och (inte bara körde om mig) utan körde sinnessjukt för fort på en gropig 70 sträcka utan vildtstängsel. Jag blev så jävla irriterad att jag gasade upp i 120 och jagade honom flera kilometer, låg och nosa honom i ändan tills människan fattade vinken. Åh vad jag önskade att jag varit trafikpolis på provision.

* Jag råkade av misstag ställa mig på en annan killes parkering. Självklart förstår jag att snubben blev irriterad men jag fick världens drama brev på rutan där han skrev att han inte "hyrde ut sin plats" att jag skulle lära mig skilja på mitt och ditt samt hotade med att ringa snuten och bärga bort bilen om jag inte flyttade den omedelbart. Så det gjorde jag, skrev ett nytt svar och lämnade stackars dramaqueen en peng för "hyran" i hopp om att han skulle köpa sig något som muntrade upp honom.

* Igår då jag skulle på ICA hade jag span på en ledig plats då en bil backade ut men precis då jag ska köra in kommer en jäkla gubbe farande och verkligen klämmer sig före och är i närheten att krocka med både det ena och de andra och snor platsen. Framför kassan på Ica såg jag till att slänga mig framför honom med korgen och verkligen ta god tid på mig att plocka upp mina varor och betala. Man får ju inte stressa i onödan.




Postat av: Anonym

Kolla gärna in min me:)



PS: Dehär är såå bra! Funkar lätt och enkelt!

Gå in på längen och se vad du kan få :)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=65561



Kram vännen

2008-08-15 @ 17:33:32
URL: http://donas.blogg.se/
Postat av: Daniel

var det roligt på droskan? :)

2008-08-17 @ 23:55:43
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: linn

man blir inte nådigt arg på de som tränger sig! hahaha!

2008-08-19 @ 00:42:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag antar att gubben var glad?

=)

2008-08-19 @ 12:37:37
URL: http://bloggerlii.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-