Favorit i repris?

2008-08-21 @ 13:17:28
Idag fick jag ett brev från folktandvården. Jag trodde dom skulle sneaka fyra månader till med att kalla mig så jag skulle behöva pröjsa men tydligen inte. Förhoppningsvis får jag en annan tandläkare än sist. Att säga att jag skrämde henne vore ett milt uttryck. Vi hade inspark för ettorna med piratdag och jag satsade stort, bara det att mitt i piratdagen skulle jag iväg till tandläkaren. Eftersom jag skulle tillbaka till insparken sedan kändes det onödigt att byta om till normal. Ni kan ju gissa att folk glodde då jag klampade in i receptionen såhär



Obs, jag hade även en sjörövarrock med min lillebrors gosedjurspappegoja fastnålad på axeln. En liten kille på 3 år glodde stormförtjust på mig medans hans mamma glodde ilsket. När jag kom in till tandläkaren var det inte lika roligt. "Typ förklara för en skräckslagen kvinna att du inte alls är en mentalpatient som planerar att döda henne utan att det finns en logisk förklaring" Hon fick panik och trodde jag saknade två tänder på allvar innan jag förklarat att det bara var tandsvärta.

Vad ska jag satsa på i år för att toppa detta? Hahaha


Postat av: Annika

Jag tror hon pantionerade sig i förtid..

2008-08-21 @ 13:25:18
URL: http://bloggerlii.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah lille tokstolle!! ;) jag skulle vilja se dig gå in där! ;)

2008-08-21 @ 16:55:18
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Daniel

jag misstänkde att vi inte hade några lov, vilket jag tkr verkar konstigt. men, vad gör man.. någon gång har man väl tid med att fara till london antar jag ;) dit ska jag iaf

2008-08-21 @ 19:56:51
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: haha, tandläkare. Min sa att hon trodde att jag hade ett hål, så hon började borra och efter ett tag sade hon: "jag borde ha hittat hålet nu, så det var nog inget", och så lade hon igen det. Alltså värt!? Är dock tacksam att det inte var något förstås - hatar de där bedövningssprutorna ;P

2008-08-22 @ 00:07:15
URL: http://javlajulia.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-