Slaveri och oro

2008-08-14 @ 15:42:59
Slaveri och slavera. Idag har jag slavat för Pirayan och putsat alla hennes fönster. Det var jättejobbigt men värst av allt är vetskapen om att jag indirekt även slavar för Gremelinen. Det är väl en sak att putsa allas fönster och dammsuga gemensamma ytor men varför ska jag putsa hans fönster och dammsuga hans rum?

Ikväll skulle jag ha fått lite belöning för mödan. Gamle gurra skulle med mig och dricka öl och se fotboll men så var matchen flyttad till på Lördag av alla dagar :/
Jag är lite bekymrad över A.I.K. måste jag medge. Det känns som att någonstans från toppen går det fel och vi får inte ut så mycket av vårat lag vi skulle kunna. Jag vill inte klandra Norling, jag gillar killen och hans sätt att arbeta med nya idéer och ett brett lag men den här köpa sälja spelare spiralen måste få ett slut! Hur många "nyförvärv" har vi inte lagt pengar på som inte alls platsat i A.I.K. utan sålts vidare, och så fort någon träffar rätt, gör bra ifrån sig och knyter ihop laget då ska vi sälja honom oxå (Jag menar Derek, Wilton, Dulee osv) Vad är vitsen med att jaga "nya" stjärnor om vi ändå ska sälja dom få som platsar i laget. Jag skulle vilja se att energin riktades åt att knyta ihop det lag vi har idag spelarmässigt innan vi plockar in eller ut någon fler.
 






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-