Tjejkväll

2008-08-03 @ 16:21:34

I Lördags hade vi girls night. Vi köpte jättemycket mat och grillade. Jag åt så jag blev illamående bara för att av ren envishet spöa Em i ätandet. Det lyckades inte utan vi kom på delad förstaplats. Jag käkade 6 bitar fläskfile med potatisgratäng, en tomat, en halv majskolv, 4 bitar vitlöksbröd, oliver, fetaost och sallad. Sen hade Annas mamma gjort rabarberpaj vi högg in på med glass och efter det vare chirre och dirre. Det var typ bara jag och Em som åt vid det laget. Våran dipp var helt slut efter kvällen medans de andras stod orörd utom lite (som jag och Em ätit av förstås)



  
  




Jag hittade mig en ny kompis i Annas snarkande (jo det är sant han snarkade under hela filmen) hund Phir.
Anna om du någon gång ledsnar på honom tar jag honom med glädje!



Postat av: Daniel

hihihi :) vad finigt!



Hör av dig om du vill hitt' på något FRIDA! :D

2008-08-03 @ 19:05:49
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anna

haha du får honom! ;D haha

2008-08-05 @ 20:09:00
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-