Veckans hyss

2008-08-13 @ 17:22:26
Händer det ingen spännande action så får man helt enkelt styra upp det själv. Igårkväll var jag med Daniel hemma hos mig. Vi drack lite vin och rökte vattenpipa med körsbärssmak. Mycket najs, några polare befan sig inne på rex så vi drog dit för att ta en öl med dem. Oturligt nog råkade vi vara en halvtimma sena vilket innebar att vakten var fett oskön och vägrade släppa in oss. (det är ju faktiskt typ hela 4 månader tills jag fyller 20 :O) Så vi fick ingen öl med våra kompisar, verkligen heroisk insats av vakten. Egentligen hade jag velat åka hem till bajs vakten och lägga räkor i hans gardinstänger eller surströmmingsspad i hans brevlåda men turligt nog för honom hade jag andra lömska planer att uträtta.
En byggnad i min närhet har liksom byggt 500 miljoner glasfönster och jag har länge undrat över hur dom egentligen tänkte. Det är snyggt nu men vad händer innom ett år då dessa blivit aldeles smutsiga. Vem och framförallt HUR sjutton ska de putsa dom? Vi kan väl säga att jag och Danne hjälpte dem på traven med att uppmärksamma denna fråga....






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-