Action

2008-08-11 @ 21:45:32
Jag ber om ursäkt för den senaste tidens bedrövliga uppdatering. Jag har legat i lä några dagar och bara gjort meningslösa ointressanta saker som att bada skumbad, gå promenader, äta glass, lira tv spel, film, gitarren (okej gitarren är inte meningslös)och datorn vilket innebär att jag knappt gjort ett skit på 4 dagar. Och hur spännande är det att läsa om färgen på mitt badskum. I helgen var det väl lite rejv men jag har tyvärr inga kort. Nu ljög jag, jag har kort men det är inga kort det går att urskilja några människor på. Jag har ingen aning om hur jag lyckades med detta.
Kalendern för denna vecka är fulltecknad från imorgon så nu blire förhoppningsvis lite acction på den här bloggen.

Dagens action består av en gammal goding från arkivet. Den har visserligen några år på nacken men det är den kanske snyggaste bilden på mig i världshistorien. Vad gör man inte för att få sina läsare att le?

 


Postat av: Annika

Mutcho proud!

=)



Typ Markko smile!

2008-08-11 @ 22:05:49
URL: http://bloggerlii.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-