partyplaner

2008-12-19 @ 13:58:58

Min 20 års dag börjar närma sig med stora steg, någonting jag naturligtvis måste fira! Jag och Emmy har beslutat oss för att ha en stor fest med temat sex, drugs and rock'n'roll. Det kluriga har bara varit att hitta en lämplig lokal. Det känns som en fördel att ha den saken kirrad innan vi börjar slänga ut inbjudningar åt höger och vänster. Eftersom det är 20 års fest vill vi gärna ha en lite dyrare och finare lokal men det verkar vara knepigare än vi trott. Var hittar man en glammig lokal som tar in ca 150 pers under 5000kr? Vi kanske har löst problemen om jag har tur. Jag fick ett tips på den ultimata festlokalen så jag har slängt iväg ett mejl och hört mig för.

Jag hoppas på en oförglömlig kväll.

Dagens höjdpunkt var då mormor kom in i mitt sovrum och tog upp ett inramat kort från min byrå.
Mormor: Är det här några klasskompisar?
Jag: Vilket då? Nej det där är ett singerat idolkort från världens bästa band: Helloween!
Mormor: Jaha, jasså. Det är alltså en orkester! Vad få dom var.

No comments där.



Postat av: Anna

hahah "orkester" ;) gamla människor är så söta ibland ;)

2008-12-21 @ 13:12:52
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Annika

Hahaha!! Ibland blir man inte förvånad vad gäller äldre, remember "gardinkjolen"??

2008-12-21 @ 17:03:23
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-