Roliga sms

2008-12-05 @ 10:41:16
Efter hundra år nådda min mobil sin maxgräns av vad den tålde i sms väg och jag överdriver inte då jag säger att jag säkert hade 200 stycken. Då jag höll på att radera upptäckte jag att jag hade väldigt många väldigt roliga sms. Här kommer ett urval på mina favoriter.



Emmy: Nej men usch, det tycker jag att folk får äta på andra ställen om dom vill ha! (Angående sill på min midsommarfest)

Emmy: Skjuts? Äh de lata odågerna kan väll cykla!



Mamma: Var F-n är bilen? Pallra dig hem nu! Vi skulle ju åka och handla :@

Mamma: Dags att byta karriär kanske? KTH?? (efter att jag misslyckats med att tanka bilen)

Mamma: Är du man eller kvinna? Osäker? Kolla nedtill

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

INTE HÄR PUCKO!


Daniel: Creepy smile på dig med. Vi ses imorgon så kan vi lira lite Bond!

Daniel: Tja Bitch. Tagga morgondagen nu. Vi ska se ut som stjärnor. Hämtar ni mig vid operan?

Daniel: Var är du? Är du vid liv?

Daniel: Jävla Frida jag behöver dig. Ring mig!


Marcus: Kommer du ner? Jobbar fram till 16-17 så vi kan kröka varje dag!

Marcus: Vad gör du nu? Dricka Bira?


Andreas: Hejsan, jag skulle bara tala om att du är väldigt dum om du har ljudet påslaget och jag väcker dig nu. Hoppas du lär dig av dina misstag!

Andreas: Vad snäll du är! Jag som alltid önskat mig en rosa glittrig analplugg och nu ska jag äntligen få en :D


Oscar: Hej hur är läget? Vi har just  plågad i oss hängmörad entrekot, mums.


Viktor: Nu börjar allsång på Skansen med Christer Sjögren, du gör klokt som packar dina väskor och flyr landet, haha





Postat av: Daniel

Jag i ett nötskal! hahaha

2008-12-05 @ 17:55:06
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah underbart! ;) min mobil måste ha nåt omänskligt utrymme för sms! kollade nu och jag har 896 sms på min mobil! helt sick!

2008-12-05 @ 19:10:58
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Annika

Haha!! Klockrena spec den sista..

2008-12-06 @ 14:30:18
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-