En riktigt god jul

2008-12-24 @ 12:07:23
Jag önskar verkligen att jag kune ringa/sms:a en god jul till alla mina underbara vänner men jag har klumpat mig så jag är mobillös för tillfället. Eller jag har min mobil men den är full med vatten och ligger på tork ovanför mitt element. Igår ringde Rebecca och väckte mig kl 08.00. Jag var så trött och förvirrad då jag la på att jag råkade lägga mobilen rakt i vattenglaset jag har bredvid sängen och ja........inga komentarer.

Jag önskar er alla en riktigt god jul. Nu är det snart dax för min årliga jultradition, möta Emmy i parken, åka pulka och byta julklappar.


Postat av: Daniel

Haha frida, DU är ett orginal!

2008-12-25 @ 13:40:10
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anna

GOD JUL frida!! :D

2008-12-25 @ 14:41:21
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-