Och så har jag lugg

2008-12-03 @ 23:42:50
Nu var det ett tag sen jag vet - och ber om ursäkt. Sååå vad har Frida haft för sig sedan sist??
Hon har fått muskler, klippt lugg, släckt personalbelysningen på forex och lärt flera nya ord.

Jag tar det från början. I helgen blev jag överraskad i julpyntet  av Viktor som kom hem en dag tidigare än jag trott. Vi åkte och köpte pizza hade myskväll. I söndags var vi väldigt kreativa. Vi vaknade, åkte in till myrorna och köpte en byrå, släpade in byrån i bilen, bar upp byron tre trappor till Viktors lägenhet, åkte ner på stan, julhandlade, åkte till Em på inflyttningsfika, åkte och tränade, åkte hem till mig och såg Chelsea - Arsenal, sov.

I måndags var jag hos Lena på Hårizont och nu har jag spret lugg och brut underhår. (Bild kommer senare om någon kamera lyckas fånga mig) Jag älskar att klippa mig - det är som värsta spaupplevelsen. Jag fick två Cappucino, pepparkakor och senaste cosmo, inpackning och hårmassage för att inte nämna dom underbara massagestolarna man sitter i då dom tvättar hårret med kulor som rullar längs ryggraden och burr under benen. Total relax liksom.

Jag har lärt mig flera nya ord, dels tack vare ett spel som Viktor köpt och tack vare all min kurslitteratur. Nu vet jag exakt vad flertalet ord som diffrentiell, kontroversiell, supponera, värja, kontext och paradigm betyder. Detta leder till att jag utökat mitt svenska ordföråd, jag kanske ska börja testa mina nyvunna kunskaper i meningar på krogen i helgen.

Personalbelysningen på forex råkade jag släcka idag genom att oförsiktigt luta mig mot deras lysknapp.


Postat av: Annika

Burr under benen??

ASG!

2008-12-04 @ 11:04:37
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Anna

va spännande med lugg! du måste lägga in en bild snart!

2008-12-04 @ 20:50:43
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-