Vad hände egentligen med Frida i tisdags?

2008-12-13 @ 16:30:29
Jag har generat mig, försatt mig i prekära situationer och sällan eller aldrig satt hälsan i första rummet. Vad hände egentligen med Frida i tisdags? Den frågan har jag ställt mig själv i några dagar nu. Vi hade julfest med MKV, hur kul som helst. Jag åt glögg drack pepparkakor, lekte lekar, lånade Rogels tomteluva, lärde alla jag pratade med snigeldansen och dansade till Guns'n'Roses och sen poff.....vad hände.

  
  

Jag la min handväskai en kökslåda full med porslin, pappa fick komma och hämta mig (jag frågade irriterat vem han var), jag somnade i trappan osv.....pinsamt.. Hur kunde detta ske, jag drack ju bara en flaska vin? ELLER???
Jag hittade sendan dessa två bilder på facebook som förklarar incidenten...
 <---- Jag knycker Dannes vin.......
 <-- (bakgrunden) jag knycker Jockes öl.......

Sen såg Frida ut såhär


Nu ska jag hålla min nykter i en månad minst!


Postat av: Annika

Lärde jag dig ingenting?

Behöver nog inte ta det här men jag hoppas att du vet vad jag tänker just nu....



Ring...

2008-12-13 @ 16:35:02
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Anna

hahahahahha! underbara bilder måste jag säga!!! haha härligt härligt

2008-12-14 @ 15:43:24
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-