En hel dag tillängnad mig

2008-02-18 @ 17:39:19
Idag är det FRIDA, min aldelses egna dag - trodde jag, tyvärr måste jag dela den med någon Fritjoff. Jag fick ett par jättesöta leggigs av mamma i namnsdagspresent. Annars är det ingen som kommit ihåg mig om man inte räknar med Emmelie som råkade slå upp tidningen och se det på formen... Men men Annika kommer ju ihåg mig en massa dagar då jag inte har namnsdag typ Melker,Sverker,Borghild osv det räknas väl som något???

Grattis till er alla Fridor därute!

image49


Postat av: Fridah

**ååh grattis på namnsdagen , jag har ju me namnsdag..

och ja, hemskt när mammis åker bort .(

2008-02-18 @ 18:55:59
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Annika

Klar jag inte glömmer!
Hihi, Hörs ikväll!

Puss!

2008-02-19 @ 13:06:13
URL: http://loverliie.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-