Grillad skärbräda och pajat lysrör???

2008-02-22 @ 13:35:50
Igår var en dag med mycket oflyt för mig. Morsan och Farsan var i sthlm och jag skulle laga mat till Gremelinen. Dels klagade han på min köttfärsås för att jag hade krossade tomater istället för ketchup i (han kan nämligen inte äta någonting som tillhör kattegoin grönsak) sedan la jag skärbrädan av plast på spisplattan utan att tänka på den och den smälte och flöt ut över spisen. Som smält ost nästan och det luktade förfärligt. Jag fick panik o började skrapa bort så mycket som gick med en osthyvel, sedan hällde jag kemikalier på så då försvann det. Jag tror inte pirayan misstänker något...

På kvällen skulle jag leka med Daniel, han hade köpt ett lysrör till sina sköldpaddor som jag först råkade sparka ut nedför min trapp och sedan snubba på. Jag hoppas att det höll. Bortsett från detta lyckades jag även halka utomhus två gånger.  Altenativet att skaffa halkdobbar som gamla tanter vore kanske ändå något för mig.


Postat av: Annika

Jag vet vad du kan satsa på!
100-Rätta sätt att laga MAKARONER på!!!
=)=)
(kokbok)

IDÈ or what!?

2008-02-22 @ 18:28:48
URL: http://loverliie.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-