Inte helt onajs helg

2008-02-17 @ 18:58:50
I fredags tog jag mig an det ödesdigra uppdraget att bestiga mitt eget MOUNT DOME (dommedagsberget av kläder) det tog mig tre hela timmar men inte nog med att jag blivit av med en del kläder nu så finns det plats i garderoben för fler och så är det ju städat :)



På kvällen var jag först på filmkväll med tjejorna och sedan blev det Rock, gamla LP skivor och öl med grabbarna. Det var najs båda två. Lördagskväll var en bra kväll, då tjänade jag mig nämligen 200 kr bara sådär. Jag var fyllechaffis hela kvällen och hade lagt beslag på farsans BMW och hade slutligen plockat upp Petter och Fredrik som varit på house of metal då någon random snubbe öppnar dörren och erbjuder mig 200 för att skjutsa honom till Åhlidhem (jag var inte den som banga) Sedan blev jag två hundra kronor rikare och så gled vi runt och lyssnade på Heel (mycket bra band för övrigt)

Idag skulle Petter städa så jag smet hem efter att ha hjälpt till med lite ölburkar och disk - bara för att bli beordrad om att dammsuga källaren. Doeh  <-- Ett Homer Simpson ljud... .

I fredags fick jag min Elle (Både Doutzen på framsidan och Liselott som stylist, yes!!!) Han bara skumma igenom den då men nu ska jag krypa ner i badet och mysa och njuta av den.  Först ska jag trycka på knappen till maskinen som pissar kaffe dock


Postat av: Annika

Inte fel med kronor! - Går att köpa groda för!

2008-02-17 @ 22:40:35
URL: http://loverliie.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-