Jag är kär igen, denna gången i ett armband

2008-02-13 @ 15:12:34
image47
Egentligen tycker jag alla hjärtans dag är en fånig dag. Jag känner press på mig att jag måste skicka kort och köpa choklad åt folk som jag tycker om - annars tror dom att jag inte tycker om dom. Nåja, det är ju kul att få kort och choklad oxå. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag är förälskad i det här armbandet  för 495kr från ÅsaHjärtaNiklas så om någon av mina vänner skulle ha gått och blivit miljonär sedan sist vi pratade vill jag ha det här i pressent!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-