Lyckligt slut

2008-02-20 @ 10:03:46
Nu är jag inte bitter på alla jag känner i Umeå längre. Jag fick trots allt se matchen igår då kusinis var snäll och följde med mig. Jag gav henne choklad :)
Dock blev jag besviken på Chelsea lame spel och massor av felpassningar, jag hade nog förväntat mig mer. Men dom har väl inte hunnit träna så mycket med hela laget samlat och relativt ny teknik och allt men dom hade ju inte behövt stå och sova. Och jag hade velat ha Terry på plan. Jag sätter mitt hopp till nästa match.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-