Ninja sköldpaddor

2008-02-28 @ 20:35:06
Jag har fått en plan angående husdjur. Jag ska jag införskaffa mig fyra stycken ninja sköldpaddor. Varje sköldpadda ska få ett eget band i blått, rött, orange eller lila runt skaler, jag ska träna upp dem som mina vakthundar så det biter inbrottstjuvar och på kvällarna ska jag och mina ninja sköldpaddor sitta i soffan och äta pizza. Hur ballt vore inte det.

En sådan här samling skulle jag kunna tänka mig.
Från vänster : Leonardo, Michelangelo, Donnatello och Rafael

   


Postat av: Annika

Suck!
BDW, jag ska till stan o fika det är varmt här!
Man BEHÖVER
brills! =)

hehehehe, elakt lömks hånskratt!!

2008-02-29 @ 14:15:19
URL: http://loverliie.blogg.se
Postat av: Daniel

Hej har du lust att walka på stan på tisdag.. onsdag.. eller ngt?

CALL MEEEEEEEEEEEEE! :)

2008-03-02 @ 22:52:58
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-