Skön utekväll

2008-02-09 @ 19:30:08
Det blebv en riktigt lyckad kväll igår med diverse människor: både kändisar,normala,skumma och rikspuckon.  Jag och Mackan anlände till Exem runt tolvslaget, lite sent som riktiga stjärnor (Egentligen berodde det på att morsan hade "städat" aka "gömt" alla mina kläder i garderoben så jag letade sjukt länge efter min svarta T-shirt)

Vi hade riktigt kul, det var inte så mycket folk men jag träffade ändå lite kändisar här och var. En riktigt skum kille som inte hade körkort och var full tyckte vi skulle hänga med på efterfest i Vännes, det tyckte inte vi... Sedan drog vi fyllekäk på donken när Mackan blev orättvist påhoppad av en otrevlig norrlänning, åsså anklagar dom stockholmare för att vara otrevliga (yeah right) Han skötte det rätt snyggt iaf, hade det varit jag och jag vägt 50 kilo mer och klarat av att göra en armhävning hade jag inte tvekat att slå killen ifråga.


Postat av: Haha

Så kan det vara hur gammal är du lille vän?

2008-02-19 @ 13:12:42
URL: http://Izidor.blogg.se
Postat av: Frida

19 och insinuerar du att jag är en smula omogen så är jag fullt medveten om detta.

2008-02-20 @ 10:06:50
URL: http://Izidor.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-