Umeå - ibland suger ni faktiskt

2008-02-19 @ 17:50:48
Jag har längtat tills idag hur länge som helst. Åttondelsfinal OCH Drogba är äntligen tillbaka från sitt Afrikanska mästerskap. Truppen ser ut att bli grym ikväll men får jag se??? Nej, jag har ju inte viasat sport 2 och nu har jag i princip bett alla jag känner i Umeå på mina bara  knän att dom ska följa med mig till Olearys ikväll och se fotboll. Först gnällde jag på dom ynkliga tre personer jag känner här uppe som faktiskt gillar fotboll, sedan på alla dom som vet att fotboll existerar och sedan vem som helst bara jag får se matchen.

Seriöst, fotboll och bira och så föredrar dom att måla om taket i badrummet, jobba, dra och träna, lära sig alla kroppens ben på latin, vakta hundar, chilla framför TV:n, sitta vid datorn och vara allmänt dumma i huvudet. Svårt val, jag tror att alla hatar mig helt enkelt. Just idag hatar jag er oxå för att jag inte får se Chelsea.

Blir till och köpa hägendazz jordgubb sura i soffan till Liverpool - Inter och ge farsan onda ögat så fort jag får chansen för att han är en sånn skurk.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-