En skållad arm....

2008-01-23 @ 19:37:34
Jag tror inte det går en dag i plugget utan att jag spiller ut mitt kaffe trotts att jag använder de "ospillbara" muggarna. Men när jag dessutom gör det hemma är det det tragiskt. Idag gjorde det riktigt ont. Jag satt med Em och chillade i mitt TV rum i källaren och fikade då jag fick för mig den briljanta idén attt balansera mitt rykande varma kaffe på min arm medans jag sträckte mig efter en bulle. Resultatet? Kaffekoppen välte och nykokt apvarmt kaffe välde ut över mig, min tröja och mina jeans. Värst ute var min högerarm som fortfarande svider ilsket röd trotts att jag spolat den någon minut under kallvattnet. Och vad tror ni Em gjorde? Hon skrattade bara den lilla slynan trots att huden på min arm höll på frätas bort. Jag sylade den blöta kaffe tröjan på henne som straff...






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-