Jag känner pirret

2008-01-21 @ 17:48:52
Jag får väl erkänna att jag legat lite på slösidan under jullovet gällande A.I.K. Såklart kollade jag ju läget någon gång i veckan men allsvenskan 2008 kändes väldigt avlägsen. Inte nu längre, jag känner hur april kryper närmare och närmare samtidigt som träningsmatcherna drar igång på allvar. Jag önskar så att jag bodde kvar i stockholm så jag kunde vara där och se dem. Det är som om hela min kropp längtar ihjäl sig tills det drar igång, både med och omedvetet. Hela förra veckan drömde jag att jag var på norra, var dommare :P, höll på komma försent till matchen osv...

Nu är det dock inte långt kvar - jag känner pirret


Postat av: Annika

"ide" Det pirrar om jag fnyser på halsen! =)

2008-01-21 @ 23:24:20
URL: http://loverliie.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-