Älska sommar

2008-07-24 @ 21:45:15
Idag var en härlig dag. Solen sken och jag ville till stranden men alla skulle jobba så då hakade jag på Daniel och Rebecca på stan. Rebecca skulle hitta nya kläder men hon är världens veligaste kvinna och man får beundra att hon lyckas köpa några kläder alls. Daniel smygplåtade oss inne på MQ

  

Ikväll var jag med Daniel på stan och satte upp reklam, sedan satt vi och chillade på bryggan i sommarsolen. Dom har lovat sol imorgon oxå och jag ska steka. Imorgon kväll blir det shape up för oss rutinerade shape up bitches. Jag och Daniel ska fira antagningen till universitetet. Hoppas vädret håller i sig så man kan njuta av en kall bira utomhus i sommarvärmen sen. Be there evrybody!


Postat av: Anna

Hahah becka kan fan aldrig hitta kläder!! ;) känner din smärta!

2008-07-28 @ 14:11:40
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-