Dagens höjdpunkt

2008-07-28 @ 13:58:09
Igår åkte jag och min kusin Rebecca ner till havet. Det var underbart, solen sken och vinden fläktade lagom. Väl nere på stranden träffade vi Kicki och Emmy. Emmy och Rebecca låg kvar och stekte sig i solen medan jag och Kicki tog ett dopp i havet. Det var fasligt kallt (typ 24 grader, Ja jag har blivit mes på gamla dar). Vi bet ihop och simmade lite och jag såg lömskt till att blöta ner mig så mycket som möjligt innan jag smög upp på stranden där den inte ett ont anande kusinen låg på mage och solade. Snabb som en vässla kastade jag mig ner och la mig på hennes rygg böt och kall! Hon blev inte så glad.

Idag skiner solen oxå men nu jobbar alla så jag kan inte åka till stranden själv. Ikväll har dock Em lovat att följa med mig till Olles och se Gnaget vilket var mycket storsint av henne. I owe you!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-