Fortsättning följer

2008-07-05 @ 13:28:53
Det är ett nedrigt Belgiskt mördarvirus jag har råkat ut för och det vägrar att släppa. Dessutom är mina föräldrar och Gremelinen i nord Norge (som tydligen ser ut som i sagan om ringen, tack mamma nu känns det bättre att vara sjuk här hemma). I Tisdags och Onsdags hade jag åtminstone söt Viktor här som såg film med mig och klappade mig på huvet men nu har han åkt och ska rädda barn i Africa så nu är jag all by my own igen. Som tur är har jag ju snälla kompisar iaf även om det inte riktigt går som jag planerat. Emmy hade lovat att köpa Häägen-Dazs jordgubbsglass åt mig men igår fyllde hennes morfar år så det gick inte. Ikväll ska Daniel komma hit och tycka synd om mig och eftersom han är bra på att laga mat och jag suger så tyckte jag att han kunde laga middag åt mig och så kunde vi dricka upp mitt lådvin och beklaga oss över allt elende. Men det gick inte för bajs Daniel skulle jobba så då får jag laga mat själv iaf :S

Jag började min morgon royality iaf. Jag spolade upp ett varmt badvatten med massa godluktande badskum och dukade upp med ostmackor, kaffe, nyponsoppa, yoghurt med müsli och dom senaste dagarnas tidningar jag inte orkat plocka in förrän idag. Rätt lagom mycket papper för jag läser ändå bara serierna.



Nu sitter jag och lyssnar på Guns'n'Roses och borde egentligen skriva på en mördartråkig grej men jag tyckte så synd om mig själv att jag tog en blogg paus. Nåja nu måste jag väl fortsätta. Ha en bättre dag än mig alla därute!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-