Pinsamt Frida

2008-07-29 @ 17:05:24
Jag tenderar som tjej att vara väldigt grabbig av mig men här går gränsen.

Igår lirade Gnaget och min bästa vänn Emmy hade lovat att följa med mig till Olerys. Kvällen var underbar, det var varmt och skönt och vi satt på uteserveringen med iskall öl och njöt av matchen som Daniel Mendez såg till att vi vann. All Öl gjorde mig dock väldigt kissnödig så när dommaren äntligen blåste av matchen sprang jag iväg på toa. Jag har en toalett som jag alltid går på inne på Olerys men den var nu upptagen och jag var verkligen jättekissnödig. Jag såg mig om och fick syn på en annan toalett jagf hade för mig att jag och Sandra gått på en gång i fyllan. Kvickt rusade jag in på toan i min lilla vita spetsklänning och krockade med en chokad........KILLE som stod vid......PISSOAREN. Det var en HERRTOA jag rusat in på. Men eftersom jag likaväl hade tagit flera steg in kunde jag ju likagärna använda toaletten som att springa ut, jag var ju så kissnödig. Jag gick in, kissade väntade ett tag för att försäkra mig om att det var tomt därute så ingen skulle se mig. Tji fick jag för då jag öppnar dörret står inte mindre än tre killar där och stirrar på mig. Jag stirrade envist upp i taket för att inte råka se någon pillesnopp och krockade därför i dörren varpå jag mycket generad skyndade därifrån.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-