Sol sommar och bad

2008-07-27 @ 20:12:30
Helgen har varit underbar. På lördagen följde jag med mina föräldrar till deras vänners sommarstuga och det bjöds på mycket god mat och vin. Jag fick även ta mig en tur på Bos vattenskoter vilket garanterat var det roligaste jag gjort i sommar. Han gjorde sitt bästa för att slänga av mig men jag höll mig kvar (5 minuter till och mina armar hade inte klarat det)

  
  






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-