Tullsäkerhet-My Ass

2008-07-23 @ 16:34:35
Förra veckan skulle jag flyga till sthlm. Nu har dom skärpt reglerna jättenoga, man måste lämna fingeravtryck och får knappt ha med sig någon vätska. Jag blev strängt beordrad att lämna ifrån mig min drickyoghurt för sådanna var reglerna. Fine, det hade jag kunna respektera, grejen är bara den att trotts deras jävla säkerhet kommer jag igenom flyg tullen både dit och hemvägen med en jävla KNIV i handväskan med ett vasst blad på minst en decimeter....(En gammal klasskopis hade den att skära korv med då vi grillade men så glömde hon den och jag la den i handväskan för att lämna tillbaka den men glömde bort att den låg där) 



Det är bara så jävla sjukt, min kopis fick inte ha med sig en pincett och jag fick inte ha min yoghurt men en KNIV det går bra eller? För om jag verkligen hade tänkt kapa planet hade jag ju slagit piloten i huvudet med min yoghurtflaska eller noppat hans ögonbryn - jag hade ju aldrig använt kniven.....



Postat av: Daniel

HAHAHHA, jag dör! av skratt dårå! ;)

2008-07-23 @ 19:00:57
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Annika

Vaddå? Brukar man inte döda med yoghurt?

2008-07-24 @ 22:27:15
URL: http://bloggerlii.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-