Det går långsamt mot förbättring

2008-07-06 @ 12:09:17
Det Belgiska mördarviruset börjar äntligen släppa, åtminstone inbillar jag mig själv det. Nu börjar jag njuta av att ha hela huset för mig själv. Hur najs är det inte med Kaffe och Jordgubbsglass till frukost? Kanske, kanske har min tur börjat vända. Gårdagen blev riktigt lyckad. Daniel lagade sin mango/curry/kyckling gryta åt oss. Vi slängde ner en *hemlig* ingrediens och det blev hur gott som helst. Sen drack vi upp mitt vin och diskuterade allt ifrån mammor och universitetsutbildningen vi sökt till Ushers näsborrar.

Ikväll är det Gnaget. Jag känner mig peppad med tanke på hur fantastiskt dom lirade sist. Jag hoppas matchen sänds på canal+ för jag känner mig inte pigg nog för Olles än. Något posetivt är iaf att jag nu hittat två AIK mates jag tänker släpa med mig senare i sommar.

Min förra klasskompis Hanna gjorde min dag idag men en bild. Jag hoppas hon inte misstycker att jag lägger upp den här men den var så sjukt kul. Jag satt typ och skrattade i en halvtimma.



Nu har jag kirrat med festivalbilderna så dom kommer i nästa inlägg. Dom är riiiiktigt snygga kan jag förvarna om.
Heja Gnaget!


Postat av: Marcus

Med tanke på armen på bilden. Berlin 1938, nsdap tittar ut över världskartan "ein tag sollen alles das bekomme dich" eller hur man nu säger...



LEBENSRAUM! också sieg heil med armen

2008-07-30 @ 20:30:42




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-